-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Gatebil og konsept
MG viste muskelbiler på Goodwood
Den har lenge vært en dårlig skjult hemmelighet, men sist helg avduket MG sin nye muskelbil på Goodwood, akkompagnert av et nytt konsept.
MG4 EV XPower er ifølge produsenten den kraftigste MG noensinne. Så varter den da også opp med hele 435 hestekrefter og 600 newtonmeter fra sine to motorer.
Omsatt til ytelser betyr det null til hundre på 3,8 sekunder, men det er også gjort mye med chassiset for å gi bilen sportslige egenskaper.
Fjærer og dempere er rekalibrert for et stivere oppsett, kraftigere stab-stag er montert – totalt gir dette en bil som er 25 prosent stivere enn originalen.
Legg til 345 mm ventilerte bremseskiver på alle hjul og Bridgestone Turanza dekk med masse grep, så får du en bremselengde fra 100 km/t på bare 33,9 meter.
På tross av ytelser som langt dyrere sportsbiler er MG4 EV XPower priset fra bare 36.495 pund i Storbritannia, og selv med svak krone bør det gi en norsk pris langt under innslagspunktet for moms på elbiler – om den kommer hit.
Bilen er diskret i sin fremtoning slik at den sniker seg «under radaren» for folk (og konstabler) flest. Sammenlignet med en standard MG4 har den sort tak, nye 18-tommers felger, oransje calipere og blanke trim-detaljer. Dessuten kan den leveres i lakkfargen Racing Green.
Med seg til Goodwood hadde MG også konseptbilen MG EX4 som en moderne tolkning av rallybilen Metro 6R4 fra 1980-tallet. Også denne med tilsvarende drivlinje som MG EV XPower.
Og selvsagt kjørte de live debut på sin kule Cyberster som skal på markedet i løpet av neste år.