-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Tekniker
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Tellus Vestfold AS
-
Tekniker coach
Bilia Norge AS
-
CFO
Bilia Norge AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Kundefrontmedarbeider
Møller Bil Ensjø
-
PKK-kontrollør
Møller Bil Ensjø
-
Daglig leder
Nardo Bil Ålesund AS:
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Kristiansand
-
Selger, Volvo
Bilia Follo
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Mekaniker
Møller Bil Hvam
-
Fagtekniker
Møller Bil Hvam
-
Bilmekaniker
Porsche Center Son AS
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
-
Servicemarkedssjef Skoda og Volkswagen personbil
Autoria Ski AS:
-
Servicemekaniker
Palfinger Norge
-
Fagsjef analyse
Bilimportørenes Landsforening
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS

Gatebil og konsept
MG viste muskelbiler på Goodwood
Den har lenge vært en dårlig skjult hemmelighet, men sist helg avduket MG sin nye muskelbil på Goodwood, akkompagnert av et nytt konsept.
MG4 EV XPower er ifølge produsenten den kraftigste MG noensinne. Så varter den da også opp med hele 435 hestekrefter og 600 newtonmeter fra sine to motorer.
Omsatt til ytelser betyr det null til hundre på 3,8 sekunder, men det er også gjort mye med chassiset for å gi bilen sportslige egenskaper.
Fjærer og dempere er rekalibrert for et stivere oppsett, kraftigere stab-stag er montert – totalt gir dette en bil som er 25 prosent stivere enn originalen.
Legg til 345 mm ventilerte bremseskiver på alle hjul og Bridgestone Turanza dekk med masse grep, så får du en bremselengde fra 100 km/t på bare 33,9 meter.
På tross av ytelser som langt dyrere sportsbiler er MG4 EV XPower priset fra bare 36.495 pund i Storbritannia, og selv med svak krone bør det gi en norsk pris langt under innslagspunktet for moms på elbiler – om den kommer hit.
Bilen er diskret i sin fremtoning slik at den sniker seg «under radaren» for folk (og konstabler) flest. Sammenlignet med en standard MG4 har den sort tak, nye 18-tommers felger, oransje calipere og blanke trim-detaljer. Dessuten kan den leveres i lakkfargen Racing Green.
Med seg til Goodwood hadde MG også konseptbilen MG EX4 som en moderne tolkning av rallybilen Metro 6R4 fra 1980-tallet. Også denne med tilsvarende drivlinje som MG EV XPower.
Og selvsagt kjørte de live debut på sin kule Cyberster som skal på markedet i løpet av neste år.