-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kult – på kinesisk
Et av Kina-merkene som har startet flørten med Norge er Airways. Nå har de avduket sin andre modell. Men har den nødvendig appell for å bli en suksess hos oss?
Aiways har allerede vært i Norge et par ganger, så vi antar det neppe drøyer så lenge før de starter markedsføringen her i landet også etter forsiktig start i Europa.
U5 heter deres første modell, en forholdsvis nøktern SUV som de allerede bygges og selges på hjemmebane og i noen få andre markeder, som blant annet Tyskland og Frankrike.
I dag har de avduket sin andre modell som skal være et mer sportslig alternativ rettet mot en yngre kundegruppe. Vi fikk en forsmak på denne i fjor sommer gjennom U6 ion concept.
Vi ser at mange av elementene fra konseptet er overført til produksjonsmodellen. Som eksempel fremhever Aiways panorama soltaket og de distinkte matrix baklyktene som skal være inspirert av flytende vann.
Aerodynamikk har stått i fokus for designteamet for å sørge for lavest mulig luftmotstand og dermed lengst mulig rekkevidde.
Innomhus er alt minimalistisk med et ratt som er flatt i nedkant, digitale instrumenter og en gedigen infotainment-skjerm med «smart-touch-teknologi» hvor de fleste innstillinger foretas samt en sci-fi inspirert girvelger.
Nye Aiways U6 går snart i produksjon, og salget starter i Kina og Europa mot slutten av året.