-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Audi-racer bygges på Solør
Audien som Olrud Mobil 1 Racing skal kjøre i 24-timers løpet på Nürburgring bygges i Norge. Det skjer på Norges eneste linje for motorsportmekanikere.

En ny 2005-modell Audi A4 er allerede på plass på Solør Videregående Skole i Våler, hvor Norges eneste linje for motorsportmekanikere ligger. Byggingen av bilen er i gang, og planen er at den skal være ferdig til det første løpet på tyske Nürburgring den 9. april.
-Vi som er sjåfører har full tiltro til elevene på Solør Videregående Skole. Det var mange som søkte, men bare de beste kom inn, dessuten har faglærerne Asgeir Trønes og Freddy Brennholdt lang erfaring fra motorsport, sier Atle Gulbrandsen som er en av tre sjåfører sammen med Roger Sandberg og Håkon Schjærin.
Budsjettet for bilen er på 1,3 millioner kroner og når den er ferdig vil den ha i overkant av 270 hestekrefter og en topphastighet på bortimot 240 km/t. 2-liters motoren kommer snart til Norge fra det tyske firmaet Lehmann Motorentechnik, mens gearkassa kommer fra tyskeren Heinz Kluge.
Olrud Mobil 1 Racing skal kjøre 24-timersløpet på Nürburgring den 7. og 8. mai, samt fem mindre løp på den samme banen. På 24-timersløpet var det i år 220 000 betalende tilskuere, mens de mindre løpene har et snitt på rundt 30.000.
-I Norge er 24-timersløpet på Le Mans mer kjent enn løpet på Nürburgring, men det tyske løpet har virkelig fått et oppsving de siste årene og interessen for løpet er snart på nivå med Le Mans. Vi håper vår deltakelse gjør at løpet også blir mer kjent i Norge og forhåpentligvis har vi en TV-avtale i boks før sesongen starter, sier Atle Gulbrandsen.
Når det kjøres langløp på Nürburgring kjører man både på den gamle Nordschleife og den nye Grand Prix-banen. Dette gjør at den totale lengden blir på nesten 25 kilometer per runde. Til sammenlikning er runden på Le Mans 11,8 kilometer.
-Ringen er ikke bare verdens lengste racerbane, men i særklasse den råeste. Denne banen har alt og det er umulig å gå lei, avslutter Atle Gulbrandsen