-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Dennis Olsen mellomfornøyd
Første løpshelg i Formula Renault 2.0 Eurocup ble en blandet affære for den raske 18-åringen.
Etter en særdeles oppløftende innledning av helga på den spanske banen Motorland Aragón, var det store forhåpninger i leiren til Olsen. Bestetid på begge treningsomgangene viste at tempoet var inne og vel så det.
Dennis opprettholdt tempoet ut på første kvalifisering, og var med i tetkampen. Men med tidsvinduet som knapphetsfaktor, og med stadig bedre forhold på banen, skulle dette avgjøres på siste runde. Tiden rant ut to sekunder før Dennis passerte mållinjen, og han ble flagget av som første bil.
Han fikk dermed ikke kjørt de siste minuttene da de beste tidene ble satt. Det fikk katastrofale utfall for resultatet.
Fem tideler i en sport med små marginer sendte Dennis til en 10. plass i sin gruppe, og etter sammenslåing endte dette med 20. startspor, noe som gjør det nærmest umulig å få et resultat som gir poeng.
I løpet kjørte Dennis seg opp til 13. plass, men det er langt unna hva han har som mål.
Søndagen ble dessverre en gjentakelse på kvalifiseringen, men denne gangen var det han selv som sviktet.
– Jeg kan ikke peke på bilen eller forholdene, jeg fikk bare ikke kjørt godt nok, sier Dennis.
Fasit ble startspor 21, men denne gangen kjørte han seg helt opp til 8. plass i mål. Det sikrer fire poeng og en trygghet i løpssituasjonen.
– Jeg kjører raskt i løp, men det hjelper ikke når jeg kvalifiserer såpass dårlig som jeg har gjort denne helga. På den andre siden er det godt å vite at jeg holder nivået i toppen, så da handler det bare om å gjøre jobben på kvaliken. Med god kvalik skal pallplassene være innenfor rekkevidde, og det må de om jeg skal nå målet om å vinne serien i år, sier Dennis Olsen.
Neste runde er på den legendariske F1-banen Spa-Francorchamps i Belgia. Det ser Dennis fram til.
– Jeg har kjørt der en gang tidligere, og det er en skikkelig utfordrende bane å kjøre på. Den er lang og krever veldig mye for å sette sammen en perfekt runde. Jeg gleder meg til det, nå ser vi framover og håper på å heve oss til neste løp, slår Dennis fast.
Dennis ligger på 13. plass i sammendraget etter første runde i cupen.