-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Foreløpig ingen avklaring for Petter Solberg
TV2 kunne tirsdag kveld fortelle at Petter Solberg hadde inngått avtale med Subaru fra og med neste sesong. Senere samme kveld benektet Petter overfor NRK at han hadde inngått noen skriftlig avtale, men bekreftet samtidig at det var samtaler i gang mellom Subaru og Ford.
Det er samtaler mellom Ford og Subaru og resultatet av disse vil være avgjørende for utfallet. Det presiseres at det ikke er Petter Solberg eller hans management som er årsak til den situasjonen som er oppstått.

Så snart en kontrakt for neste sesong foreligger vil det bli sendt en pressemelding om dette.
Etter Bilnorges erfaring og tidligere uttalelser fra så vel Petter selv som fra hans nye manager, Nils Hellum, ble det for et par uker siden inngått en muntlig avtale mellom Petter Solberg og Ford. Denne inneholdt en økonomisk ramme på et helt annet nivå enn det som har vært tilfelle med Petters tidligere avtale. I tillegg til fet årslønn (to-sifret millionbeløp) som gradvis ble enda fetere over en 3-årsperiode kunne Nils Hellum fortelle at Petter sannsynligvis i neste sesong fikk en helt hvit bil (uten teamreklame) slik at han kunne inngå egne avtaler for ytterligere å pynte på inntektene.
Den gang (for en drøy uke siden) var det ingen i teamet eller hos Ford som anså at den manglende skriftlige kontrakten skulle medføre noen problemer. –Jeg har aldri hatt noen skriftlig kontrakt med Ford selv om jeg har kjørt for dem i to sesonger, fortalte Petter til pressen. Så noen med dårlig erfaring må ha løftet en advarende pekefinger. Ellers har Petter og hans rådgivere kanskje funnet ut at en skriftlig 2-åreskontrakt med Subaru er mer verd enn en muntlig avtale med Ford.
Så snart saken er avgjort og offentlig finner du informasjonen her på Bilnorge.
Av Terje Ringen – Bilnorge.no