-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
VW-aksjon på Toyota
VW-importøren, Harald A. Møller er i ferd med å sende ut en tilbakekalling på Taro. Årsaken er at styringen kan ryke.

Volkswagen sier:
Slik lyder en melding vi har mottatt fra informasjonsdirektør Paul Hegna i Harald A. Møller AS:
Det er oppdaget materialtretthet i parallellstaget i styremekanismen. Vi starter så snart vi har mottatt adresselister fra Vegdirektoratet en innkallingsaksjon på Volkswagen Taro 4X4.
Hva skal gjøres:
Midtre paralellstag kontrolleres og skiftes ut.
Hvilke biler:
Aksjon gjelder for alle biler produsert fra 1984 til 1997. Harald A. Møller AS har ikke levert slike biler siden 1994. Vi vet pr. d.d. ikke hvor mange biler som fremdeles går på norske veier. Vi venter på mer informasjon om dette fra Vegdirektoratet. Aksjon gjelder kun Taro 4X4 berørt (gjelder ikke 2x2).
Kundeinnkalling:
Kundene informeres skriftlig på bakgrunn av adresser innhentet fra Vegdirektoratet. Brevene vil derfor først gå ut om ca. to uker.
BilNorge sier
at Taro ble solgt i et antall av 1241 eksemplarer i Norge i perioden 1989 til 1997. Når Møller sier at de siste bilene ble levert i 1994, har det vært en del overliggere. Det ble nemlig registrert nye Taro så sent som i 1997 – riktignok bare tre stykker, men året før var det seksti av dem på OFV-statistikken.
Volkswagen Taro var et felles prosjekt med Toyota, og bilen ble markedsført som HiLux av den japanske produsenten i andre verdensdeler. Taro ble produsert ved VW Nyttebilers anlegg i Hannover, men det meste av komponenter kom fra Toyota og var identiske med de som satt i en HiLux fra samme periode.
Taro ble markedsført i Europa hvor Toyota hadde dårlig fotfeste. Samtidig var VW godt etablert, men fullstendig blottet for skikkelige pickups i sin portefølje. En vinn-vinn-situasjon for begge parter, skulle man tro. Men salget ble aldri det Toyota ønsket seg, og da en ny HiLux ble lansert i 1998 besluttet man å skrinlegge hele prosjektet.