-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Resirkulert Golf
Volkswagen har fått TÜV til å lage et miljøregnskap på sin nye Golf. Det anerkjente instituttet bekrefter at resirkulerte materialer er brukt i stor utstrekning.

Hele 527 kg, mer enn 40 prosent av bilens totalvekt, stammer fra resirkulerte materialer. I følge Volkswagen er det første gang en slik undersøkelse er foretatt. Dermed kan ikke Golf VI bare skryte av effektive drivlinjer, men også av at produksjonen slår et slag for miljøet.
501 kg resirkulert metall går med til en bil, men det benyttes også andre resirkulerte materialer som plast (15 kg), glass (9 kg) og forskjellige væsker (2 kg). TÜV forteller at over 5000 komponenter ble kontrollert i deres gransking.
I perioden 2000 til 2005 utviklet VW sammen med sin partner SICON en metode for å behandle rester fra resirkulerte kjøretøy. Med denne metoden kan i overkant av 85 % av dagens moderne biler resirkuleres.
TÜV sier Volkswagens omfattende bruk av resirkulerte materialer, er et eksempel til etterfølgelse for resten av bilindustrien.