-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Resirkulert Golf
Volkswagen har fått TÜV til å lage et miljøregnskap på sin nye Golf. Det anerkjente instituttet bekrefter at resirkulerte materialer er brukt i stor utstrekning.

Hele 527 kg, mer enn 40 prosent av bilens totalvekt, stammer fra resirkulerte materialer. I følge Volkswagen er det første gang en slik undersøkelse er foretatt. Dermed kan ikke Golf VI bare skryte av effektive drivlinjer, men også av at produksjonen slår et slag for miljøet.
501 kg resirkulert metall går med til en bil, men det benyttes også andre resirkulerte materialer som plast (15 kg), glass (9 kg) og forskjellige væsker (2 kg). TÜV forteller at over 5000 komponenter ble kontrollert i deres gransking.
I perioden 2000 til 2005 utviklet VW sammen med sin partner SICON en metode for å behandle rester fra resirkulerte kjøretøy. Med denne metoden kan i overkant av 85 % av dagens moderne biler resirkuleres.
TÜV sier Volkswagens omfattende bruk av resirkulerte materialer, er et eksempel til etterfølgelse for resten av bilindustrien.