-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mercedes for de minste
Endelig en fornuftig test. Tyske der Spiegel har latt en av bladets nybakte journalistfedre teste den nye barnevognen til Mercedes. "Mandagsvogner forekommer i den bransjen også", er en konklusjon.
Sammen med Hartan, tradisjonsrik produsent av barnevogner, har Daimler kommet opp med sin nye Mercedes-Benz barnevogn type Avantgarde.
Hør bare: Dette er der ergonomisk funksjonalitet, utprøvd sikkerhet og innovative materialer møter en moderne, sporty look utviklet i tett samarbeid med designavdelingen hos Mercedes-Benz. Høydepunkter er de fem-ekede hjulene inspirert av AMG-design, så vel som justerbar fjæring og luftfylte hjul.
Og videre: «Hartan, som har fremstilt barnevogner siden femti-årene, er en virkelig spesialist i barne-mobilitet»! Sikkerhet i høysetet, selvfølgelig. TÜV-stemplet slik at ungen kan sove rolig i visshet om maksimal sikkerhet.
Lav vekt takket være kombinasjonen av en aluminiumsramme på 8,9 kg, og en vogn-enhet på 4,1 kg som byttes ut med noe mer sete-aktig når ungen vokser til. De luftfylte hjulene skal gjøre den ekstra manøvrerbar på alle overflater
Det er selvfølgelig kilometervis med andre elementer her også. DESSIN Sport design-pakka, for eksempel, med en kombinasjons av svart / antrasitt / grått / sølv med røde sømmer her og der og en rød stripe på kalesjen for å sikre et dynamisk preg!
Eller du kan velge Dolce Vita design eller kanskje heller DESSIN Deep Sea. Ungen kommer til å gurgle henrykt gjennom snorkelen.
Husket jeg å nevne parkeringsbrems? Eller kalesjen som justeres lydløst?
Spiegel-journalisten Martin Wittler prøvekjørte vidunderet, og la blant annet merke til Mercedes-stjernen midt oppå kalesjen – her skal merkevarekunnskap bygges tidlig.
Han skrøt av chassiset, store bakhjul og små forhjul gjorde den manøvreringsvillig, og muligheter til å justere forhjulene økte retningsstabiliteten på flate fortau – en slags Autobahn-modus for barnevogner.
Men så viste det seg at denne «unkaputtbare» barnevognen ikke ville slippe fra seg sete-enheten da man skulle løse den fra rammen. Den satt klemt fast mellom festene, og bare med et ekstremt kraftig rykk lot den seg rive løs.
«Kanskje finnes det også blant barnevogner – som hos biler – mandagsmodeller», avsluttet han.