-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Arbeiderbønn om Volvo til UK
En rekke fagforeninger i England ber nå Ford om å legge Volvo-produksjon til øya, for å kompensere for bortfallet av alle Fords arbeidsplasser i Dagenham. Og Volvo har faktisk hatt produksjon av biler i England før...

Forslaget kommer i forkant av et møte Ford skal ha med fagforeningene i slutten av denne uken, for å diskutere hvordan man kan beholde noen av de mange tusen arbeidsplassene når virksomheten ved Dagenham-fabrikken opphører i løpet av de neste 18 månedene.
Det er en viss logikk i dette. Fabrikken i Dagenham må riktignok renoveres fra topp til bunn, men man må ikke bygge nytt. Og det antall arbeidsplasser som skal skapes ved den nye Belgia-fabrikken, ca. 1800, er omtrent like mange som forsvinner fra Dagenham.
Det er imidlertid ikke noe som tyder på at dette vil skje. Volvo skal bygge ut sine fabrikker i Ghent og flytte mer av produksjonen tilbake til Torslanda slik at disse stedene kan overta de 140.000 bilene som årlig har kommet fra NedCar.
Av Jon Winding-Sørensen - Bilnorge.no