-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Arbeiderbønn om Volvo til UK
En rekke fagforeninger i England ber nå Ford om å legge Volvo-produksjon til øya, for å kompensere for bortfallet av alle Fords arbeidsplasser i Dagenham. Og Volvo har faktisk hatt produksjon av biler i England før...
Forslaget kommer i forkant av et møte Ford skal ha med fagforeningene i slutten av denne uken, for å diskutere hvordan man kan beholde noen av de mange tusen arbeidsplassene når virksomheten ved Dagenham-fabrikken opphører i løpet av de neste 18 månedene.
Det er en viss logikk i dette. Fabrikken i Dagenham må riktignok renoveres fra topp til bunn, men man må ikke bygge nytt. Og det antall arbeidsplasser som skal skapes ved den nye Belgia-fabrikken, ca. 1800, er omtrent like mange som forsvinner fra Dagenham.
Det er imidlertid ikke noe som tyder på at dette vil skje. Volvo skal bygge ut sine fabrikker i Ghent og flytte mer av produksjonen tilbake til Torslanda slik at disse stedene kan overta de 140.000 bilene som årlig har kommet fra NedCar.
Av Jon Winding-Sørensen - Bilnorge.no