-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
En mill. tyske sesong-skilt
I gode gamle dager kunne vi her hjemme pelle av skiltene på den game Forden på høsten, sette bilen på stall og glemme den hele vinteren. Når våren kom hentet vi skiltene hos Bilsakkyndige som noen av dem kalte seg helt uten åpenbar grunn. Og vi betalte halv årsavgift og halv forsikring. I Tyskland er det en million som benytter seg av en slik ordning nå.

625.000 motorsykler og nesten 310.000 biler kjører nå rundt på tyske sesongskilt, og det er noen flere enn gammel-bil/mc-bevegelsen kan skryte av.
Såkalte Oldtimere, som er registrert hos myndighetene som det, teller i dag ca. 82.000 kjøretøy. Av dem er flere enn 76.000 biler i en eller annen form. De fleste, 35 prosent, er forresten mellom 30 og 34 år gamle mens bare snaue 5 prosent er født før 1940.
Men tallet på sesongbenyttere er altså mer enn ti ganger så høyt, hvilket må bety at regulære bilbenyttere nøyer seg med det bare halvparten av året. Og i følge registreringsmyndighetene, er tallet sterkt økende – de tviler på at det vil ta fem år å nå den neste millionen.