-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ikke en uke uten et rykte
Ukens rykte er ganske fett: Ford planlegger å ta en stor jafs av Volkswagen. Så langt har verken VW eller Ford kommentert det. Betyr det at ryktet har et visst sannhetsinnhold?

De antyder derved et forhold som til en viss grad tilsvarer GM hos Fiat, men åpenbart uten at partene har snakket sammen på forhånd. Avisen presiserer da også at VW skal være ukjent med disse amerikanske planene.
Selve artikkelen er uten kildehenvisninger og uten konkrete opplysninger, men at en slik forretning er mulig er åpenbart. En rekke av Volkswagens aksjer er ute på private hender – og eierne av disse hendene er såpass lite fornøyd med Volkswagens prestasjoner at aksjene faktisk er forholdsvis billige. Det er mulig at det går an å samle såpass mange av disse aksjene at en stor investor kan få et betydelig eierskap i VW.
Men på den annen side er VW i så stor grad eid av den lokale staten og av fagforeninger slik at å kjøpe seg opp i VW ville bli som å være deleier i en statsbedrift. Med andre ord: forholdsvis liten innflytelse, og kanskje også svært begrenset innsyn. At Ford skulle kunne erklære seg interessert i statens aksjer uten av VW ville kjenne til det er ikke sannsynlig i det hele tatt.
Busslinjen er at VWs talsmenn som vanlig kunne fortelle at Vi kommenterer ikke rykter mens de hos Ford ikke kommenterte spekulasjoner.
Så da er det kanskje noe i det allikevel?
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no