-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Mercedes med egen Internet-portal
Spennende å høre BMW og Mercedes begrunne sine forskjellige oppfatninger av hva Internet kan gjøre for bilhandelen. På en konferanse i Tyskland i går presenterte de ganske motstridende syn.
Mercedes på sin side er i ferd med å legge opp til direkte handel på nettet. Hubertus Troska, som er MB-ansvarlig for marketing, personbiler, kunne fortelle at til Paris-utstillingen skal Mercedes-Benz lansere en egen portal. Det ble ikke gitt nærmere detaljer, men dette skulle være startskuddet for en meget større satsing på nettet fra Mercedes side. Selv om de i følge Troska ligger ganske bra an i dag også. Han påsto at av alle hjemmesidene til verdens bilfabrikker var MB-sidene de med de hyppigste besøkene.
Troska kunne også fortelle at allerede i dag inneholdt MB-sidene 8.000 nybiler. Kundene kan fritt velge mellom alle disse, farger, utstyr, priser, og bestemmer han seg for en gir han melding om det. Så vil hans nærmeste forhandler sette seg i kontakt, og i løpet av 9 – 10 dager vil akkurat den bilen kunne bli utlevert – uansett om den opprinnelig sto et helt annet sted i Tyskland.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no