-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Toyotadiesel-prod til EU
Toyota har det til felles med Ford og GM at de er svake på diesel i Europa. GM løser det med Fiat, Ford skal jobbe sammen med PeugeotCitroën mens Toyota bygger en ny fabrikk, i Europa.

Det er snakk om en 1,4 liters enhet som skal bygges ved en ny fabrikk som skal få kapasitet på 50 – 100.000 enheter hvert år. Det er ikke klart hvor fabrikken skal ligge, i følge avisen studeres det forslag på England, Frankrike og Polen. Som kjent begynner den europeiske Yaris-produksjonen i Frankrike i år – nå den kommer skikkelig i gang (i 2003) vil det trille ut 150.000 biler derfra hvert år.
Dette er et element i fabrikkens langsiktige plan om å løfte sin Europa-markedsandel fra 3,7 til 5 prosent, skriver avisen.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no