-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedsfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
BMWs premium elbil
Her er de foreløpig mest avslørende bilder av BMWs kommende elbil. Blir den en suksess i elbil-landet Norge?
Bildene av i3 er tatt i nærheten av BMWs hovedkvarter i München og viser en produksjonsmodell. Det ser vi blant annet av lyktene foran og bak.
Den er også betegnet som MegaCity-bilen, og BMW planlegger å selge 30.000 i3 i løpet av første hele produksjonsår som blir 2014.
Da BMW lanserte i-serien brukte de slagordet “Born Electric” for å markere at disse modellene er designet fra scratch, ikke basert på en eksisterende bilmodell som de fleste andre elbiler på markedet i dag.
Den offisielle lanseringen av i3 og den hybride supersportsbilen i8 vil skje i løpet av 2013, sannsynligvis på høstens Frankfurt-utstilling.
Begge modellene skal produseres i Leipzig basert på en ny “Life Drive” plattform med aluminium chassis og passasjercelle i karbonfiber-forsterket plast (CFRP) – dette for å holde vekten på et minimum, og dermed oppnå best mulig rekkevidde.
BMW i3 vil få over 130 hestekrefter og et solid dreiemoment over hele registeret. Den beskrives av BMW som “fremtidens premium mobilitet”.
Man regner med en pris på drøye 40.000 euro, men siden elbiler er fritatt for moms og engangsavgifter i Norge, kan prisen likevel bli attraktiv hos oss. Sannsynligheten er derfor stor for å treffe på et antall i3 i kollektivfeltet mellom Nesøya og Oslo sentrum fra 2014.