-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
BMW bekrefter minibil
Tyske BMW bekrefter at de jobber med en, til nå, hemmelig økobil som kan komme til å bære det tradisjonsrike navnet Isetta.

Ovenfor Auto Express bekrefter nå styreformann Norbert Reithofer at man jobber med en ny minibil, og lar det også sive ut litt mer informasjon om prosjektet.
Initiativet, kjent innad som Prosjekt i, inkluderer utviklingen av en helt ny urban minibil som kan komme som et tillegg til dagens merkenavn; BMW, Mini og Rolls-Royce.
I følge Reithofer står i for innovasjon og ikke Isetta – selv om det ville være en perfekt anledning til å relansere merkenavnet.
Ingeniørene som jobber med prosjektet er akkurat nå inne i en evaluering av hvilke teknologier som vil bringes på banen, enten det blir elektrisitet eller en forbrenningsmotor med lavt forbrukt og utslipp.
- Vi ser på alle disse tingene før vi bestemmer oss om dette skal bli et eget merkenavn, eller en modell under BMW eller Mini, sier Reithofer til Auto Express.
BMW har allerede en hybridversjon av sin nye crossover-SUV, X6, på gang og har hatt stor suksess med sin Efficient Dynamics-teknologi i både Mini og BMW.
Den originale Isettaen var en stor hit på femtitallet og var bare 2,4 meter land. Det er imidlertid å forvente at den nye bilen, i motsetning til originalen, vil få reverse.
Tidsplanen for utviklingen er ikke fast – men etter alt å dømme kan vi vente en konseptbil i løpet av et par år.