-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
Tekniske data
Sikkerhetsmangler
Brava oppnådde to stjerner (av fem) i NCAPcrashtesten i 1998, men var ikke langt unna tre stjerner, noe som var et middels resultat den gang. Den manglet sideputer, men greide ikevel kravene ved sidesmell. Svak arosseristruktur betydde stor deformasjon av kabinen. Fordører og forstolper ble deformert, og fotrommet ble mye skadet. Føreren ble utsatt for middels skadenivå. Bilen hadde bare en kollisjonspute i starten, men de mer påkostede utgavene fikk fort to. I 1999 hadde alle to puter, og i 2000 kom sideputer. Grunnversjonene hadde ikke ABS-bremser før i 1999.
Bravo/Brava 1996
Motor: 1.4/80 hk: 170 km/t. 0-100 km/t: 13,9 sek. 0,80 liter/mil.
1.6/103 hk: 180 km/t. 11,5 sek. 0,83 liter.
1.8/113 hk: 190 km/t. 10,3 sek. 0,84 liter.
Lengde/bredde/høyde: Bravo: 403/176/142 cm. Brava: 419/174/142 cm.
Akselavstand: 254 cm.
Bagasjevolum: Bravo: 280-1030 liter. Brava: 380-1165 liter.
Vekt: 1035-1190 kg.
Fra år til år
1995: Bravo/Brava lanseres i september.
1996: Kollisjonspute for passasjer.
1998: Ny 1,2-liter med 80 hk. 173 km/t. 0- 100 km/t: 13,0 sek. 0,69 liter/mil.
1999: To kollisjonsputer og ABS på alle utgaver. Bedre forseter.
2000: Fire puter. Klima standardutstyr.
2001: Bare 1.2-utgaven blir igjen.