-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Tekniske data
Sikkerhetsmangler
Brava oppnådde to stjerner (av fem) i NCAPcrashtesten i 1998, men var ikke langt unna tre stjerner, noe som var et middels resultat den gang. Den manglet sideputer, men greide ikevel kravene ved sidesmell. Svak arosseristruktur betydde stor deformasjon av kabinen. Fordører og forstolper ble deformert, og fotrommet ble mye skadet. Føreren ble utsatt for middels skadenivå. Bilen hadde bare en kollisjonspute i starten, men de mer påkostede utgavene fikk fort to. I 1999 hadde alle to puter, og i 2000 kom sideputer. Grunnversjonene hadde ikke ABS-bremser før i 1999.
Bravo/Brava 1996
Motor: 1.4/80 hk: 170 km/t. 0-100 km/t: 13,9 sek. 0,80 liter/mil.
1.6/103 hk: 180 km/t. 11,5 sek. 0,83 liter.
1.8/113 hk: 190 km/t. 10,3 sek. 0,84 liter.
Lengde/bredde/høyde: Bravo: 403/176/142 cm. Brava: 419/174/142 cm.
Akselavstand: 254 cm.
Bagasjevolum: Bravo: 280-1030 liter. Brava: 380-1165 liter.
Vekt: 1035-1190 kg.
Fra år til år
1995: Bravo/Brava lanseres i september.
1996: Kollisjonspute for passasjer.
1998: Ny 1,2-liter med 80 hk. 173 km/t. 0- 100 km/t: 13,0 sek. 0,69 liter/mil.
1999: To kollisjonsputer og ABS på alle utgaver. Bedre forseter.
2000: Fire puter. Klima standardutstyr.
2001: Bare 1.2-utgaven blir igjen.