-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Camaro med bløt topp
Nye Chevrolet Camaro er blitt en populær bil i Statene. Nå kan vi bekrefte at den toppløse utgaven nærmer seg.
Det er et par måneder siden GM-ledelsen avslørte at de skulle bygge en åpen utgave av muskelbilen Chevrolet Camaro, selv om det ikke er direkte miljøpolitisk korrekt.
På Detroit-utstillingen for snart tre år siden, viste de også frem et konsept basert på denne oppskriften.
LES: Camaro blir toppløs
For et par uker siden glapp GM ut setningen “Produksjonen av Camaro Cabriolet i Oshawa starter Q1 2011” i forbindelse med pressemeldingen på en Buick Regal. I ettertid har våre kilder fått bekreftet en enda nærmere tidsangivelse – nemlig februar 2011.
Nå ser vi at GM ikke kaster bort tiden, men allerede er i full gang med å teste ut en prototyp på den kommende Camaro SS.
SE: Camaro Concept
LES OGSÅ: Camaro for det 21. århundre
Den åpne utgaven får identiske drivlinjer med den lukkede, et valg mellom V8 eller V6.
Den norske Chevrolet-organisasjonen hadde opprinnelig planer om å ta bilen hit til landet, men med motorer som yter fra 300 hk og oppover, er den lite egnet for det norske avgiftssystemet.
LES: GO for Camaro