-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Castagnas nye leketøy
En skikkelig strandløve
Castagna har laget strandbiler før, de. Nå har de tatt Fiat-versjonen av Citroëns AMI og bygget en Spiaggina – i to størrelser.
På de nye modellene er det ikke så mye spørsmål om hva du får, som hva du ikke får.
Du får for eksempel ikke noe tak, og takstolpene bak er også fjernet.
Ikke får du noen dører heller, men du kan få et soltak, en slags parasoll, som ekstrautstyr. Utført i badestrandriktig blå- og hvit-stripet canvas.
Så får du masse trevarer på innsiden og du får mye aluminium – og bak setene er det en liten varelageravdeling. Et slags lasteplan med snekkerarbeid som gjør at du får assosiasjoner i retning av Rolls-Royce Boattail.
Det er i denne enden Castagna har lagt ned litt mer innsats enn det de har arvet fra de klassiske 500 Jolly Spiaggina. De kan nemlig levere en utgave der rumpa er forlenget med 30 centimeter.
Plutselig blir det reelle fraktmuligheter her.
Ekte strandløve
Men ytelsene er som man kan regne med. 6 kW fra motoren som drives av et batteri på 5,5 kWt får deg ikke særlig langt særlig fort. Men det gjør den jo til en virkelig ekte italiensk strandløve.
Slike som tar seg fantastisk ut, og som har super stil på de første fire svømmetakene, men så punkterer helt og lar det bli med det.
For en gangs skyld går det an å snakke om hvor mye dette koster, uten å rødme.
Du må ta med deg en opprinnelig AMI (eller en Fiat Topolino) og så må du betale 35.000 euro for den med den lange hekken.
Går du for den korte, koster det € 10.000 mindre. Som måler 255 cm, mindre enn en gammel Smart ForTwo, men kort nok til at du kan ta sjansen og sette den på tvers når du skal kaste anker.
Med baugen ut og rattet på babord side. Og se nå opp for Kardinal Øst med tre hvite hurtigblink i hver gruppe.