-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Strenge regler for felger
Mange bileiere, spesielt de unge, er svært opptatt av utseendet på bilens felger og bruker gjerne store beløp for å få felger med riktig utseende. Men også her er reglene strenge.
Innpresningsdybden er avstanden fra felgens senterlinje til anleggsflaten mot navet. Hvis biles sporvidde øker med mer enn 15mm, dvs. 7,5mm på hver side, må bilen forevises en Trafikkstasjon.
De fleste biler er utstyrt med konvensjonelt produserte stålfelger. På en del kostbare bilmodeller monteres det dreide stålfelger fordi de gjerne er mer presist formet og er rundere og bedre balansert. Valg av aluminiumsfelger har samme årsak i tillegg til at de har lavere vekt.