-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Enklere betalingsrutiner
Over hele landet kan publikum nå betale omregistreringsavgift og andre avgifter med bankkort på Statens vegvesens trafikkstasjoner.

Tollvesenet og Statens vegvesen har samkjørt sine datasystemer til beste for publikum som nå slipper å løpe fram og tilbake mellom etatene.
Etter en gradvis innføring av betalingsautomater, er nå løsningen tilgjengelig i hele landet. Så langt er det bare positive tilbakemeldinger både fra publikum og fra Statens vegvesens skrankepersonell.
Irritasjonsmoment
Mange har irritert seg over å komme på trafikkstasjonen for å omregistrere en bil, for å få beskjed om at de må betale omregistreringsavgiften til Tollvesenet i banken for så å komme tilbake med kvittering for å fullføre omregistreringen. Nå kan hele jobben gjøres med en gang.
- Dette vil spare publikum for tid, og vi er glade for at det har gått så fint. Vi skjønner at mange har ergret seg over den tungvinte omregistreringsjobben. Med nærmere 600.000 omregistreringer på landsbasis i året, vil dette også lette jobben for våre ansatte på trafikkstasjonene, sier Kari Aamot i Statens vegvesen.
Samarbeid mellom etatene
Løsningen har latt seg realisere ved et godt samarbeid mellom Statens vegvesen og Tollvesenet. Begge etatene har tunge datasystemer som inneholder mye data, og det har vært en stor jobb å samkjøre disse.
Avgiftene som kan betales er omregistreringsavgift, skyldig årsavgift og vektårsavgift.
Kilde: Pressemelding