-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
N-merke påkrevd utaskjærs
Skal du kjøre bil i utlandet, må du huske å merke den med N-merket bak før du passerer grensen. Det er krav om at biler skal ha nasjonalmerke bak.

- Merkingen gjelder alle kjøretøyer og er for at myndighetene i det enkelte land lettere skal kunne se hvilken nasjonalitet kjøretøyet har, sier fungerende trafikksjef Sigurd Olav Olsen i Statens vegvesen.
Det finnes regler for hvordan merket skal se ut: Merket skal være ellipseformet, ha hvit bunn og sort bokstav. Det skal ikke kombineres med det norske flagget og heller ikke festes slik at det kan forveksles med kjennemerket eller hindre leseligheten til kjennemerket.
Nasjonsmerket skal være minst 17,5 cm bredt og 11,5 cm høyt. Bokstavens høyde skal være minst 8 cm.
Det er opp til hvert enkelt land å fastsette reaksjonsformer ovenfor bilister som ikke har nasjonalitetsmerke på kjøretøyet.
Gjennom Wien-konvensjonen er alle førere i EU og EØS-land er forpliktet til å ha nasjonalitetsmerke på kjøretøyet når de kjører utenfor sitt hjemlands grenser.
PS! På P-plassen utenfor våre kontorer står det sikkert 100 biler parkert på dagtid. Tror du det vrimlet av N-merker? Et kvarters leting ga en GB- og en N-merket bil som resultat.