-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nissan overtar selv i Norge
Nissan skal etablere seg sterkere i Europa. Dermed sies en rekke distributør-avtaler opp, deriblant den norske.

Det stemmer at Nissan har sagt opp kontrakten med importørene i Norge, Sverige, Danmark og Sverige for å etablere et eget importselskap for Norden, bekrefter adm. direktør Tor E. Halvorsen i Nissan Norge. I tillegg skjer det samme i noen av de tidligere Østblokk-landene.
Oppsigelsen medfører at vi må si opp kontraktene med våre forhandlere med samme tidsaspekt, fortsetter Halvorsen som sier at dette ikke har noe med samarbeidet Nissan-Renault å gjøre. Snarere tvert i mot, Nissan ønsker å bygge opp sin egen merkevare for å stå sterkere rustet for fremtiden.
Nissan er Norges 7. største billeverandør med en andel av det totale nybilsalget på 4,0% (pr 22/11). Merket har hatt en svært positiv utvikling for sine varebiler i 2004 ( + 82,6%) mens salget av personbiler (3,2%) har vært skuffende i forhold til totalvekseten i markedet (+ 22,9%).
Nissan Norge har 85 ansatte og bilene deres distribueres gjennom 64 forhandlere. Den nye nordiske organisasjonen vil ha sitt sete i Sverige eller Finland og vil ha stedlige representanter i Norge a la systemet vi kjenner fra for eksempel Honda og Mazda.
En rask dialog med det nye selskapet er sterkt ønsket fra forhandlerne vi har snakket med. Jeg håper Nissan er raskere på ballen enn hva tilfellet har vært med for eksempel Mazda, sier en av forhandlerne. På den måten kan vi unngå et vakuum i markedet.