-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Diagnose i nye dimensjoner fra Bosch
"Ny tester hver 3. måned" er slagordet Bosch benytter på sine softwareoppdateringer med nye målefunksjoner.

Selv om bilenes serviceintervaller har blitt lengre, har behovet for diagnose steget gjennom stadige utbygginger av bilenes elektronikk og øvrige utstyr. Feil skal også finnes på nye måter.
Til dette formålet har Bosch testere som alle er basert på ESI[tronic]-softwaren. Både denne og de nyere KTS-testerne kan kommunisere med CAN-systemer etter alle dagens kjente standarder, og det er mulig å måle direkte på CAN-systemet.
Bosch-testerne identifiserer selv hvilke systemer bilen har, slik at testeren og bilens software kommuniserer korrekt. Dette er særlig viktig ved programmering av parametere i styreenheter. Feilfinningen forenkles ved å benytte den integrerte Computer Assisteret Service med over 40.000 feilsøkingsveiledninger på DVD, som oppdateres hver tredje måned.
Diagnosen kan på nyere bilmodeller også utvides med den nye FSA-serien og diagnosesoftwaren CompacSoft[plus], som inneholder alle tidligere motortestfunksjoner pluss komponenttester til for eksempel temperaturfølere, sensorer og regulatorer som gjør at man slipper å demontere disse komponentene dersom man tidligere har målt og lagret deres normalsignaler. Slike målinger er spesielt viktige i forbindelse med målinger på CAN-bus-styrte systemer.
Signalgeneratoren er en annen nyskapning. Her er det mulig å teste sensorer, tilførselsledninger og stikkforbindelser uten å demontere komponentene. Ved å simulere signalene konstateres om det er komponenten som ikke sender signal eller om det er overføringer i ledninger og stikk som ikke fungerer.