-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Nye Primera – anti A4 og 3-serie
Tøffe tak for den nye Primera. Nå som det har begynt å slippe ut detaljer om den slår produsenten fast at dette er en bil som er beregnet på ren konkurranse med Audis og BMWs biler i nedre mellomklasse.
Det var som vi trodde, en bil som også er beregnet for Europa, og en som i vesentlig grad skal øke dagens salgstall på rundt 100.000 Primeraer årlig. Den skal bygges ved fabrikken i England, i begge karosseriutgavene, 4 dørs sedan, og stasjonsvogn. Vi blir lovet et omfattende dieselmotorprogram (er det noe Renault-hjelp her, mon tro?) og det sies at bilen skal komme i Europeiske butikker mot slutten av året.
Den vil komme i enten forhjulsdrevet eller firehjulsdrevet utgave og utstyres enten med den velkjente 2 liters fireren eller en ganske ny firer på 2,5 liter. Blant gear-alternativene finner vi en CVT med 6 kunstige trinn (for hva skal man med trinn i en trinnløs transmisjon?)
I Japan begynner man åpenbart også å få øynene opp for stasjonsvogner, Primera skal selge 5.000 i måneden hjemme, fordelt på 3.000 stasjonsvogner og 2.000 sedaner.
Stort bilde av sedan og stasjonsvogn
LES OGSÅ: Vår presentasjon av ny Primera
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no