-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nye Primera – anti A4 og 3-serie
Tøffe tak for den nye Primera. Nå som det har begynt å slippe ut detaljer om den slår produsenten fast at dette er en bil som er beregnet på ren konkurranse med Audis og BMWs biler i nedre mellomklasse.

Det var som vi trodde, en bil som også er beregnet for Europa, og en som i vesentlig grad skal øke dagens salgstall på rundt 100.000 Primeraer årlig. Den skal bygges ved fabrikken i England, i begge karosseriutgavene, 4 dørs sedan, og stasjonsvogn. Vi blir lovet et omfattende dieselmotorprogram (er det noe Renault-hjelp her, mon tro?) og det sies at bilen skal komme i Europeiske butikker mot slutten av året.
Den vil komme i enten forhjulsdrevet eller firehjulsdrevet utgave og utstyres enten med den velkjente 2 liters fireren eller en ganske ny firer på 2,5 liter. Blant gear-alternativene finner vi en CVT med 6 kunstige trinn (for hva skal man med trinn i en trinnløs transmisjon?)
I Japan begynner man åpenbart også å få øynene opp for stasjonsvogner, Primera skal selge 5.000 i måneden hjemme, fordelt på 3.000 stasjonsvogner og 2.000 sedaner.
Stort bilde av sedan og stasjonsvogn
LES OGSÅ: Vår presentasjon av ny Primera
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no