-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Roadster fra Sachs
Sachs, tysk motor- og moped-fabrikk, har i det siste begynt å jobbe seg oppover i mc-klassene. På Milano-utstillingen for en måned siden viste de et futuristisk roadster-konsept som de nå har bestemt seg for å bygge.


Sachs b-805 skal bygges i begrenset antall
Sachs b-805 skal bygges i begrenset antall
I hele etterkrigstiden har Sachs levert småmotorer for stasjonært eller mobilt bruk, men det er først de siste årene de har forsøkt seg med seriøse motorsykler. Og det har de gjort med design som har vært desidert oppsiktsvekkende.
Den prototypen de hadde i Milano var riktignok ikke totalt ekstrem, så da man ble fortalt at den var der for å måle publikums reaksjoner, luktet det allerede da litt produksjon av dette.
Nå har da også fabrikken bestemt seg for å bygge 100 eksemplarer, gjennomnummererte, og med original-attest fra fabrikken. Samleobjekt med andre ord. Men med V2 motoren fra Suzuki på nesten 60 hester og en vekt på godt under 150 kg burde den også kunne brukes til annet enn å henge på veggen.
Hva fabrikken ikke snakker høyt om, men som antagelig ligger under her, er at dette bare er en innskutt bisetning før produksjonsutgaven av Beast, Sachs' opprinnelige nakne motorsykkel, blir klar til 2003 sesongen. Fyller de på med noen flere 100-sykkel serier som denne vil ventetiden allikevel bli utholdelig.