-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Roadster fra Sachs
Sachs, tysk motor- og moped-fabrikk, har i det siste begynt å jobbe seg oppover i mc-klassene. På Milano-utstillingen for en måned siden viste de et futuristisk roadster-konsept som de nå har bestemt seg for å bygge.


Sachs b-805 skal bygges i begrenset antall
Sachs b-805 skal bygges i begrenset antall
I hele etterkrigstiden har Sachs levert småmotorer for stasjonært eller mobilt bruk, men det er først de siste årene de har forsøkt seg med seriøse motorsykler. Og det har de gjort med design som har vært desidert oppsiktsvekkende.
Den prototypen de hadde i Milano var riktignok ikke totalt ekstrem, så da man ble fortalt at den var der for å måle publikums reaksjoner, luktet det allerede da litt produksjon av dette.
Nå har da også fabrikken bestemt seg for å bygge 100 eksemplarer, gjennomnummererte, og med original-attest fra fabrikken. Samleobjekt med andre ord. Men med V2 motoren fra Suzuki på nesten 60 hester og en vekt på godt under 150 kg burde den også kunne brukes til annet enn å henge på veggen.
Hva fabrikken ikke snakker høyt om, men som antagelig ligger under her, er at dette bare er en innskutt bisetning før produksjonsutgaven av Beast, Sachs' opprinnelige nakne motorsykkel, blir klar til 2003 sesongen. Fyller de på med noen flere 100-sykkel serier som denne vil ventetiden allikevel bli utholdelig.