-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
Subaru til Frankfurt
Subaru stiller med ferskvarer på bilutstillingen i Frankfurt. For sportsinteresserte nordmenn er interessen størst rundt konseptet som skal debutere.
Klikk HER for alt fra Frankfurt!
Det er Petter Solberg som får æren av å dra teppet av sitt nye håp – Impreza WRC Concept. Og forventningslista er nok lagt svært høyt for den tidligere verdensmesteren som endelig øyner muligheten for å sette seg i en konkurransedyktig bil igjen etter et par nitriste sesonger.
For de som tenker volum hos Subaru, er nok den vanlige Imprezaen mer interessant. Bilen blir en kombikupé med fem dører, og ser mer ut som japansk dusinvare enn tidligere Impreza-modeller. Vi loves motorer på 1,5 og 2,0 liter – begge kan kombineres med Subaru Symmetrical AWD som er som skapt for norske vinterveier.
Stort og smått
De som ønsker seg en større bil kan se en ansiktsoperert Tribeca – bokstavelig talt. For her er flyvingefronten, som for noen år siden ble lansert med brask og bram som Subarus nye ansikt, fjernet til fordel for en langt mer anonym design. Ny motor med større slagvolum og flere hester er på plass under panseret.
Men Subaru har også tilbud til de som tenker smått. En ny Justy skal lanseres, og mens dagens småbil produseres av Suzuki, er det Daihatsu som skal stå for produksjonen av denne.