-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
Minis nye hårføner
Selv om den foreløpig lever i skjul, har Carparazzi fått knipset bilder av neste generasjon Mini Cabriolet i vårt naboland.
Aner ikke
Selv om vi har blitt møtt med det vet jeg ingenting om når vi har spurt de designansvarlige hos BMW etter en ny Mini cabriolet, har det vært en dårlig skjult hemmelighet at en slik bil var under utvikling. Med en halvannen år gammel New Mini og en enda nyere Clubman, er denne neste post på programmet for dattera til BMW.
Les vår prøvekjøring av Mini Cooper S
Her er bilen knipset i nærheten av det skandinaviske hovedkontoret mens ingeniørene spiser middag. Selv om den er så godt som blottet for kamuflasje, er det vanskelig å se de helt store endringer fra forgjengeren. Et målbånd ville nok avsløre mer.
Her er spionbilder av en åpen Mini Cab
Som søsken
Det vi kan slå fast er nemlig at bilen vokser. Videre får den en multifunksjonell topp som ikke bare kan kjøres av eller på, men som også kan stoppes på halvveien – et system som er populært også på dagens modell.
Se Mini Clubman i tekst og bilder
Efficient Dynamics vil sørge for mer effektive motorer og økte ytelser. Motorutvalget blir det samme som i de andre modellene og strekker seg fra Mini One via Cooper og Cooper D til den potente toppmodellen, Cooper S med 175 hk.
Med kalesjen oppe må du fortsatt være nøye med å sjekke blindsonen samt forsiktig ved parkering i trange omgivelser, for utsikten skrått bakover ser ut til å bli like begrenset som ved dagens modell.
Trolig får vi se bilen på veien i løpet av noen måneder med debut på en av de store messene i år - sannsynligvis Paris på høsten.
Neste modell etter Cabriolet blir en Mini SAV med firehjulsdrift