-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
TT på diesel
Det er ingen bombe at Audi nå lanserer dieselmotorer som alternativ i TT. Det betyr heller ikke at du gir avkall på sportslige ytelser.
Det er en nyutviklet 2,0 TDI som nå tilbys til Audi TT, både coupé og roadster. Motoren yter 170 hk og har et maks dreiemoment på 350 Newtonmeter. Bilen leveres i kombinasjon med quattro firehjulsdrift.
TT 2,0 TDI quattro klarer null til 100 km/t på respektable 7,5 sekunder, og de som er opptatt av forbruk kan glede seg over 0,53 liter på mila for coupéen og 0,55 på roadsteren som har litt mer luftmotstand.
Nå er ikke Audi noen grønnskollinger når det gjelder diesel i sportsbiler. De har jo allerede vunnet Le Mans to ganger med sin R10, og i Detroit viste de i forrige måned en R8 konseptbil med V12 TDI-motor.
Audi TT 2,0 TDI quattro kommer til Norge i august og kan med gunstige avgifter blir rimeligste modell i TT-familien.