-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
Superbillig Tata til Europa
Tata har lenge vært i diskusjoner med Ford om overtakelse av Jaguar og Land Rover. Men den indiske giganten har også andre Europa-planer.
1 Lakh
Nå har det vært spekulert rundt Tatas overtagelse av de britiske luksusmerkene i månedsvis, så dette skal vi ikke trøtte dere med. Vi bare nevner at salgssummen det er snakk om er i størrelsesorden 1 milliard britiske pund.
Her er de første bildene av Nano
Men det er småbilen Nano det nå dreier seg om. Den såkalte 1 Lakh-bilen (rundt 14 000 kroner) skal få indere til å løpe mann av huse for å bytte inn sine to- og trehjulinger til den kompakte småbilen som i følge Tata skal holde en god standard og et akseptabelt sikkerhetsnivå på tross av sin lave pris.
Søker samarbeid
Bra nok til også å kunne selges i Europa, sa styreformann Ratan Tata da han presentert bilen i Genève denne uka.
- Vi begrenser oss ikke til Øst-Europa, og Vest-Europa er et marked vi absolutt skal se nærmere på, sa han. Tata er på jakt etter samarbeidspartnere, noe Tata-sjefen har formidlet til blant andre Carlos Ghosn, sjefen for Renault-Nissan.
Renault produserer den populære og rimelige Dacia Logan i Romania og flere andre steder i verden, og det er tilsvarende løsninger Tata ønsker å finne for Nano.
Les også Logan ut i verden