-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Zagato på japansk
Japanske bilfabrikker har hånd om alt. Samme bilen kan selges av fem salgsorganisasjoner under fem forskjellige navn. For ikke å snakke om at de har sine egne trimme- og styling-firmaer. Her behøver du ikke gå over bekken. Se på Toyota og MR-S.

Denne modellen har nettopp debutert, og skal, forteller Toyota, bare bygges i 100 eksklusive, nummererte, eksemplarer. Det er Zagatos sjefdesigner, Norihiko Harada, Milano-basert og mer italiener enn de fleste italienerne - han tegnet for øvrig forslaget til ny Diablo, som Audi nå, dessverre, har hevet i søplekurven - som står for dette VM 180 karosseriet. Det blir påstått at bortsett fra A-stolpen og speilene finnes det ikke felles karosseri-biter mellom denne og MR-S. 6 kjappe måneder har man brukt på å utvikle den, delvis ved hjelp av publikum som har kunnet bidra underveis gjennom en underlig Toyota-bestyrt web-side.
Og detter du innom der, finner du enda en MR-S utgave. Denne er signert Cyber Garage, som også skal selge VM 180, som er Toyotas distribusjonskjede for modifikasjoner. Vi tar med bilder av denne også, for, i det minste, å kunne gi inntrykk av at det er et ganske spennende mangfold, selv blant de største og tyngste, i Japan.
Bilde: Modellista VM180 Zagato
Bilde: Cyber Garage VM180
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no