-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Et smykke blir to
Maserati GT er noe av det vakreste og råeste som fins på fire hjul. Nå planlegger Ferrari-slektningen familieforøkelse.
Vi har fått noen indikasjoner på dette tidligere, men nå er en litt mindre kamuflert utgave av Maseratis GT Cabriolet observert under testing på Nürburgring.
LES DEN FYLDIGE MASERATI-HISTORIEN PÅ BILNORGE HER
Selv om Maserati har pakket bakstussen spesielt godt inn, er det liten tvil om at vi her ser en cabriolet med automatisk hardtop som kjøres ned og parkeres i bagasjerommet når sola innbyr til åpen nytelse. Logisk at Maserati velger en tilsvarende løsning som Ferrari har gjort på sin California.
Drivlinjene blir nok de samme som i Maserati GT. Det betyr i så fall 4,2-liters V8 med drøye 400 hk, en akselerasjonstid på 5,2 sekunder og en toppfart på nærmere 300 km/t.
Sannsynligheten er vel til stede for at vi etter hvert får en S-utgave med enda mer muskler. Når og hvor bilen skal lanseres er foreløpig en vel bevart hemmelighet, men september i Frankfurt er neppe dårlige tips.