-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
En Suzuki for Norge?
Vi har møtt Kizashi som konsept ved flere anledninger, men nå er den nye Suzuki-modellen lansert. Foreløpig på det amerikanske markedet.
Like ekstremt utseende som konseptene, får den naturligvis ikke. Men den nye mellomklasse-bilen fra Suzuki, har et tiltalende utseende som er lett å like. Dessuten kan den leveres med firehjulsdrift – et av kriteriene for at den kan være aktuell for den norske importøren.
I USA er Kizashi utstyrt med en 2,4-liters motor i kombinasjon med enten CVT- eller 6-trinns manuell gearkasse. Effekten er ikke oppgitt, men amerikanske medier regner med at den får ca 200 hk.
Åtte kollisjonsputer, ABS-bremser og stabilitetskontroll blir standard over hele fjæla på bilen, som skal produseres i Sagara, Japan.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
For Europa vil nok Suzuki tilby andre motorløsninger, og det får vi muligens et hint om i forbindelse med Frankfurt-utstillingen neste måned. Med en attraktiv pris, er dette en modell som de norske forhandlerne garantert vil ta imot med åpne armer.