-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Murrays columbiegg
Gordon Murray er en legendarisk bildesigner med skjønnheter som McLaren F1 på samvittigheten. Nå forteller han litt mer om sin bybil.
Du får bra bakgrunnsinfo om Murray og T25 her
Dersom du nå har lest vår forrige omtale, kan vi gi deg litt flere detaljer om T.25 City Car.
Som hans velkjente sportsbil er også T.25 designet rundt en sentralt plassert førerstol, kalt ”iCentre”. Men der stopper likheten, for den kompakte bybilen kan raskt forvandles og byr på seks forskjellige interiører.
Bilen har plass til tre voksne personer. Den sentrale førerplassen gir god oversikt og styring, men den er også ideell med tanke på et fleksibelt interiør layout.
Og interiøret er noe som gjør dette konseptet langt mer anvendelig enn for eksempel en Smart ForTwo, som kun har plass til to personer og litt bagasje.
I ”shopping-mode” får sjåføren med seg 750 liter bagasje – tilsvarende 6 godt lastede handlevogner.
Bilen har to pedaler og mangler gearspak. I stedet har den knapper hvor du kan velge om du vil geare helautomatisk eller manuelt.
Gordon Murray design er i kontakt med flere interesserte partnere med tanke på å sette den kompakte bybilen i produksjon.
Til sine interessenter tilbyr de også iStream – en produksjonsteknologi oppfunnet av Murrays selskap som gjør investeringen i et samlebånd 80 prosent lavere enn for en normal produsent.