-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Murrays columbiegg
Gordon Murray er en legendarisk bildesigner med skjønnheter som McLaren F1 på samvittigheten. Nå forteller han litt mer om sin bybil.


Mulighetene er legio med Murrays T.25 City Car:
Du får bra bakgrunnsinfo om Murray og T25 her
Dersom du nå har lest vår forrige omtale, kan vi gi deg litt flere detaljer om T.25 City Car.
Som hans velkjente sportsbil er også T.25 designet rundt en sentralt plassert førerstol, kalt ”iCentre”. Men der stopper likheten, for den kompakte bybilen kan raskt forvandles og byr på seks forskjellige interiører.
Bilen har plass til tre voksne personer. Den sentrale førerplassen gir god oversikt og styring, men den er også ideell med tanke på et fleksibelt interiør layout.
Og interiøret er noe som gjør dette konseptet langt mer anvendelig enn for eksempel en Smart ForTwo, som kun har plass til to personer og litt bagasje.
I ”shopping-mode” får sjåføren med seg 750 liter bagasje – tilsvarende 6 godt lastede handlevogner.
Bilen har to pedaler og mangler gearspak. I stedet har den knapper hvor du kan velge om du vil geare helautomatisk eller manuelt.
Gordon Murray design er i kontakt med flere interesserte partnere med tanke på å sette den kompakte bybilen i produksjon.
Til sine interessenter tilbyr de også iStream – en produksjonsteknologi oppfunnet av Murrays selskap som gjør investeringen i et samlebånd 80 prosent lavere enn for en normal produsent.