-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg: Subaru Legacy
Før testen startet visste vi stort sett hva Legacy sto for, den nye og ukjente Kizashi levnet vi ikke så store sjanser i duellen.

Etter hvert som kilometrene forsvant bak oss, måtte vi revidere vår oppfatning både en og to ganger.
Kizashi viste seg fram med et overraskende kompetent chassis, med tilhørende positive kjøreegenskaper og behagelig komfort. Dessuten får Kizashi plusspoeng for sin prislapp i denne sammenligningen.
Derfor må det ikke komme som noen overraskelse at det ble jevnt race mellom disse to rivalene. Når Subaru Legacy klatrer til topps er det med bare ett poengs overvekt.
Det er disiplinene kupéplass, testforbruk, sikkerhet og utstyr som bidrar til å sikre Subaru seieren denne gang.
LES VIDERE: