-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Aner vi et designikon?
Citroën DS3 har høstet lovord for kult design og sportslige egenskaper. Her kan vi avsløre en storebror under testing.
Det er ingen hemmelighet at Citroën skal lansere en hel familie av DS-modeller. Fellesnevner for bilene er kul design som skiller dem fra mengden, samt sportslige egenskaper.
Først ut var DS3 som snart har vært på markedet et snaut år. I løpet av våren 2011 følger en DS4 og helt mot slutten av året kommer det foreløpige største og mest luksuriøse medlemmet av familien – DS5.
En DS3 Cabriolet ligger også i planene, men den kommer tidligst i 2011 siden man anser volumet for begrenset sammenlignet med DS4 og DS5.
Foran skjema
Når det gjelder DS5 er imidlertid lanseringen fremskyndet. Mye tyder på at vi får se en konseptbil på Auto Shanghai i april, og at den endelige produksjonsmodellen skal avdukes på høstens Frankfurt-utstilling.
Ifølge Carparazzi får DS5 en lengde på 4,6 meter og et meget rommelig interiør. Den vil hente designtrekk fra C-SportLounge som vi tittet på og prøvekjørte så langt tilbake som i 2005.
SE: C-Sportlounge
LES OGSÅ: Bak rattet på en konseptbil
Også hybrid
DS5 vil få et rikholdig utvalg av drivlinjer, inkludert PSA-gruppens dieselhybrid som kombinerer en 2-liters HDi som trekker forhjulene med en elektrisk motor for bakhjulene.
Til sammen gir denne kombinasjonen en effekt på ca 200 hester, og vi kjenner systemet fra 3008 HYbrid4 som kommer på markedet i løpet av våren.
LES OM: Peugeot 3008 HYbrid4
De som foretrekker mer tradisjonelle drivlinjer kan velge mellom 1,6-liters turbo bensinmotorer på 150 eller 200 hk, 2-liters dieselmotorer på 140 eller 163 hk samt en 2,2-liters HDi med 204 hk.