-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Nå kan du se på Macan
Vi har presentert bilder av Porsches nye kompakt-SUV ved tidligere anledninger, men da har den vært godt tildekket. Her får du ferske bilder av et nærmest umaskert eksemplar.
Den skal snart avdukes, nærmere bestemt på høstens bilutstilling i Los Angeles. Og dermed begynner Porsche å være mer uforsiktige med kamuflasjen.
Fronten bærer tydelig preg av slektskapet med storebror Cayenne, men hekken er mer coupé-aktig.
Macan deler plattform med Audi Q5 og den kommende Q6, men Porsche-modellen blir mer påkostet og blir tilført en solid dose sportslig DNA.
Sammenlignet med Cayenne har Macan en mer finslepen front med andre lykter, en mer skrånende hekk og større overheng. Mange vil nok også oppfatte den som vesentlig nettere enn store Cayenne.
Den er utsett til å bli Porsches største volumselger, og det krever nok at den får vesentlig lavere priser enn Cayenne.
Viktige elementer i denne sammenheng er at Macan får mer moderate drivlinjer – hyllevarer fra VW-konsernet tunet til passende Porsche-nivå.
Toppmodellen Macan Turbo får en V6 med rundt 375 hestekrefter, og det snakkes også om firesylindrede motorer. I så fall blir det for første gang på nesten 20 år for Porsche.