-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nå kan du se på Macan
Vi har presentert bilder av Porsches nye kompakt-SUV ved tidligere anledninger, men da har den vært godt tildekket. Her får du ferske bilder av et nærmest umaskert eksemplar.
Den skal snart avdukes, nærmere bestemt på høstens bilutstilling i Los Angeles. Og dermed begynner Porsche å være mer uforsiktige med kamuflasjen.
Fronten bærer tydelig preg av slektskapet med storebror Cayenne, men hekken er mer coupé-aktig.
Macan deler plattform med Audi Q5 og den kommende Q6, men Porsche-modellen blir mer påkostet og blir tilført en solid dose sportslig DNA.
Sammenlignet med Cayenne har Macan en mer finslepen front med andre lykter, en mer skrånende hekk og større overheng. Mange vil nok også oppfatte den som vesentlig nettere enn store Cayenne.
Den er utsett til å bli Porsches største volumselger, og det krever nok at den får vesentlig lavere priser enn Cayenne.
Viktige elementer i denne sammenheng er at Macan får mer moderate drivlinjer – hyllevarer fra VW-konsernet tunet til passende Porsche-nivå.
Toppmodellen Macan Turbo får en V6 med rundt 375 hestekrefter, og det snakkes også om firesylindrede motorer. I så fall blir det for første gang på nesten 20 år for Porsche.