-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
McLaren MP4-litt-mer
Enten det var et gap mellom MP4-12C og P1 eller ikke; McLaren har klart å fylle det. Her er 650S, i både coupé og kabriolet.
Utseendemessig ser den mest ut som en ansiktsløftet MP4-12C, med en P1-inspirert front. Frontlyktene tar inn McLaren-logoen, mens bakenden har fått en todelt løsning med mer bruk av karbonfiber.
Innvendig er det også mye det samme som 12C, også her med rik bruk av naken karbonfiber.
Forskjellene de to bilene imellom skal hovedsakelig ligge i kjøreegenskaper. Selv om motoren er den samme som i 12C (M838T) – en 3,8-liters twin-turbo V8 – har McLaren skremt 650 hester ut av den. 12C har 625 …
Ytelsesøkningen har kommet som et resultat av nye stempler, nye eksosventiler og andre småjusteringer.
Sjekk flere bilder og video av coupé-utgaven her.
Vind i håret
Den nye fronten bidrar også til økt marktrykk, og dermed forbedrede kjøreegenskaper, lover McLaren. Nye demperinnstillinger skal gjøre 650S mer baneriktig enn 12C.
650S har en oppgitt 0-100-tid på 3 sekunder blank både for coupé og kabriolet. Forbi norske fartsgrenser rekker 650S 200 på 8,4 sekunder (8,6 i cabriolet-utgaven) og en toppfart på 333 kilometer i timen (329 for kabrioleten).
Karbonbremser som standard gjør at man stopper raskt også.
McLaren skryter av en kabrioletutgave som nesten ikke veier mer enn coupeen. Taket felles ned i løpet av 17 sekunder, og kjøreopplevelsen er minst like god som i bilen med fastmontert tak. Like karosseristiv skal den også være, takket være karbonskjelettet som utgjør bilens grunnstamme.
Noen pris er ikke offentliggjort, men må du spørre har du kanskje ikke råd?