-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Konklusjon
Egentlig så er ingen av disse dårlige biler, så å kåre en vinner var ikke gjort i en håndvending.
Utenfor pallen lander Auris. Det gammeldagse, triste interiøret, det høyeste testforbruket og svakeste motoren sørger for det.
Nederst på pallen havner Golf. Den vanvittige prislappen får ta skylden.
Ford Focus tar sølvplassen. Gode kjøreegenskaper og flott motor løfter Focusen fra gjennomsnittet.
Men på toppen troner Opel Astra. Mye utstyr, gode kjøreegenskaper og ikke minst veldig fristende prislapp er ingredienser verdig en gulloppskrift. Gratulerer!
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Konklusjon
- Testdata
- Poeng