-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vår mening
Selv om ulikhetene er mange, kan ikke en slanket A4 Avant fraskrive seg et snev av slektskap med VW Passat. Men hvem av dem skal jeg velge?


Forskjellene mellom Audi A4 Avant og VW Passat Alltrack er åpenbare.
Er kjøreopplevelsen og de fire ringene i grillen viktigere enn plassen, vil A4 være det opplagt riktige valget.
Men betyr plass mest og merkevaren litt mindre, blir det vanskelig å komme utenom VW Passat. Likevel synes vi 652.500 kroner for en Passat er styggmye penger.
VW Passat har stor suksess i Norge fordi den også leveres som ladbar hybrid. Bare halvbroren Skoda Octavia selger bedre.
A4 kommer snart som Allroad og senere som ladbar.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2