-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Endelig ga Trollstigen seg
EtEtter flere mislykkede forsøk er Trollstigen endelig beseiret av Trondheimstudentenes racerbil. Her er det endelige videobeviset.

Vi har lenge fulgt norske studenters innsats både i Eco Maraton-løpene til Shell og i Formel Student løpene.
I det siste er det Revolve-teamet fra NTNU som har gjort mest ut av seg. Selv om de kom litt skeivt ut i fjor, hevdet de seg på oppmuntrende vis da de først kom ut i verden og skulle konkurrere.
I år er de enda mer skjerpet og er enda klarere på at dette skal gå bra.
En slags oppmuntring må det være at de endelig har klart å knekke Trollstigen koden.
I fjor var nemlig en del av planen at de skulle lage verdens mest spektakulære film, ved å kjøre den raske el- og firhjuls-drevne raceren opp Trollstigen.
Det gikk i hvert fall ikke – det var vel egentlig bare så vidt de kom til start i England også. Det er sjelden jeg har sett et så zoombie-gjeng som da jeg møtte dem på bilshowet i Trondheim i fjor, noen uker før startskuddet. Alle, men absolutt alle, jobbet trippel-skift.
Men ideen var god den – ikke minst for å betjene sponsorene – og levde videre i den nye organisasjonen som kom på beina etter sommerferien.
Så man dro trøstig i gang igjen – bare det å få stengt en av Norges største turistattraksjoner for et slikt stunt, forteller jo om en dyktig og målbevisst organisasjon.
Og så viste det seg at Trollstig-nemesisen dukket opp igjen.
Etter første dag ble det tekniske problemer med den nye bilen – den fra i fjor. «Gnist» heter den. Og det var jo litt ugreit, for hele prosjektet var basert på at den skulle gjøre turen.
Men heldigvis hadde man en backup, gamle Vilje – 2015-modellen. Så det var Vilje som ble den virkelige stjernen.
Det kommer nok ikke det globale publikummet til å bry seg om i det hele tatt. Poenget er å vise hva en gjeng glade studenter får til i norsk natur – firehjulsdrift eller ei – det er ikke viktig før sommerens store oppgaver på Silverstone og på Hockenheim.
Det som er viktig nå er å se hvordan kommende ingeniører med racing i bakhodet leker seg opp 11 hårnålssvinger for å komme seg opp på 850 meter.