-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Mercedes gir gass
Mercedes innser at fremtiden er elektrisk. Nå fremskynder de planene som ble lansert for et halvt år siden.

Da Mercedes presenterte sitt sub-brand EQ for elektriske biler i Paris, lovte de ti rene elbiler innen 2025.
Men endringene skjer raskt i bilindustrien, og nå, et halvt år etter utstillingen, forteller de at planene skal fremskyndes med tre år. Det nye målet er ti elbiler innen 2022.
– Vi vil være i front på snuoperasjonen innen bilindustrien, sa styreformann Manfred Bischoff på Daimlers generalforsamlingen i Berlin.
Han la til at gruppen må ta ytterligere fundamentale grep for fortsatt å oppnå fremtidig suksess når industrien skal omstille seg til el-drevne og autonome biler.
Bakgrunnen for de nye planene er nyvinninger innen batteriteknologi de siste årene, så vel som mer generøse insentiver for elbiler, spesielt i Kina.
I tillegg kommer det langt strengere utslippskrav fremover, spesielt i Europa.
Ifølge Bloomberg slet Mercedes i 2016 med å oppnå et flåteutslipp på 123 g/km CO2 i Europa grunnet en lineup som i stor grad består av store, drivstofftørste modeller. Innen 2021 må flåteutslippet ned i 100 gram for å unngå dyre bøter.
Mercedes har i dag kun én elbil basert på B-serien, men en ny SUV på størrelse med GLC skal bli den første virkelige volumselgeren med stjerne i grillen. Bilen skal bygges i Bremen med produksjonsstart i 2018.
De øvrige elbilene vil inkludere sedaner og flere SUV-er. Det vil også komme nyttekjøretøy, inkludert en elektrisk utgave av neste generasjon Sprinter og en distribusjonsbil.
Kjøretøyene skal bygges på "skateboard"-plattformer med batterier i gulvet og motor på én eller begge aksler.