-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny pers på Ringen
Det er alltid pop å være tilskuer til raske runder på Nordsløyfa. Hermed er du invitert av Chevrolet.
Det er en Camaro, med tilleggsbetegnelse ZL1 1LE, som nå har satt ny personlig rekord rundt den 20,8 km lange Nordsløyfa.
Ingen påstand om raskest i verden eller klassen, bare enkelt og greit – raskeste standard Camaro som noen gang har notert en tid på banen.
7.16,04 er tiden, og det er hele 13,56 sekunder raskere enn tiden de satte i fjor. Den gang med en Camaro ZL1 med 10-trinns automatkasse.
– Chassiset har justeringsmuligheter få andre serieproduserte biler kan stille opp med, og det gjør Camaro ZL1 1LE til en utfordrer for mange superbiler, uansett pris, sier Al Oppenheiser, sjefingeniør for Camaro.
Camarao ZL1 1LE har egenskaper man normalt bare finner på racerbiler, inkludert Multimatic DSSV dynamiske dempere, samt perfeksjonert aerodynamikk med detaljer i karbonfiber.
Dekkene er eksklusive Goodyear Eagle Supercar 3R dekk, og motoren en kompressormatet V8 med 650 hester.
Les om Callaways annerledes Corvette
Den raske rundetiden ble satt med chassiset innstilt for optimale ytelser på bane og vanlige produksjonsdekk fra Goodyear.
– Jo mer du pusher, dess mer leverer bilen på banen, sier Bill Wise. Ingeniøren som er ekspert på «ride and handling» var også føreren som satte den nye runderekorden.
– Bilen ga meg full kontroll, og jeg kunne pushe runde etter runde, konkluderer Wise.
I USA, der bilen kommer i salg fra sommeren, har den en listepris på 69.995 dollar. Vil du ha en på norske skilter må du nok hente den hjem selv.