-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Langturbil fra AMG
Mercedes-AMG er i ferd med å utvikle et nytt alternativ for dem som trenger mer enn to seter.
Vi møtte denne som Mercedes-AMG GT Concept på årets Genève-utstilling, og nå er den kommet seg på banen – bokstavelig talt. Denne prototypen testes nemlig på den krevende Nordsløyfa ved Nürburgring.
Hittil har den mest sportslige armen til Mercedes nøyd seg med toseters sportsbiler, men her er de i ferd med å utvikle en modell for den som trenger et baksete.
Disse tidlige spionbildene antyder at produksjonsmodellen blir lik på konseptet fra Genève, og det er ikke uvanlig når det gjelder Mercedes – eller BMW for den saks skyld. I forsøk på ikke å avsløre for mye detaljer er det montert en ruvende hekkspoiler på testbilen.
Trolig skal denne bilen på markedet i løpet av 2018 under navnet Mercedes-AMG GT4, og det er neppe noen stor overraskelse at den får AMGs 4-liters V8 under panseret i forskjellige styrkegrader.
Konseptbilen hadde en hybrid drivlinje med Formel 1-teknologi og rundt 800 hester, men den blir neppe overført til produksjonsbilen. I alle fall ikke i første omgang.
Fronten er tydelig inspirert av Mercedes-AMG GT-modellene, men sedanen får kortere panser og lengre akselavstand for å få plass til fire dører og bakseter.
Derfor er det mer sannsynlig at den bygges på MRA-plattformen (C- og E-Klasse) enn den spesielle aluminium spaceframe arkitekturen toseterne benytter.
Dette blir AMGs tredje store prosjekt etter GT-modellene og den kommende hyperbilen med kodenavn Project One.