-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Hardcore Mini
Mini har med seg en konseptbil til Frankfurt for å friste entusiaster og samlere. Her kan du glemme alt som har med komfort å gjøre.
Mini John Cooper Works GP Concept er bilen for de som elsker de mest ekstreme gokart-egenskapene Mini er så kjent for.
To ganger tidligere har de laget slike ekstremutgaver, Mini John Cooper Works GP i 2012 og før den, Mini Cooper S with John Cooper Works GP Kit i 2006.
Begge fantastisk lekne kjøremaskiner, uten snev av komfort, og hver av dem i et opplag på bare 2000 eksemplarer. (Jeg har kjørt dem begge, du kan lese om mine inntrykk ved å klikke på lenkene.)
Her har man strippet en Mini Hatch for alt unødvendig, i tillegg til å legge på ekstra bredde, ny front og hekk, samt senke og stive opp det hele. Og selvsagt har den fått en ekstrem hekkspoiler plassert på toppen av bakluka.
Flesteparten av de nye elementene er utført i karbonfiber for å spare vekt, noe som også gjelder interiøret som er strippet for alt man ikke har bruk for når man skal leke seg på bane.
Veltebur er på plass sammen med to lavt monterte bøtteseter med fempunkts belter. Her finner du ingen girspak, den funksjonen ivaretas via hendler på rattet.
Ikke et ord om motoreffekt, men regn i alle fall med et tyvetall flere hester enn de 231 som sitter under panseret i en vanlig John Cooper Works.
Og hvis du lurer på 59-tallet, så skriver det seg fra året Mini ble født, 1959.
Dersom muskelbiler ikke er din greie, men du foretrekker elbiler i stedet, så kan du jo sjekke ut konseptet som gir en forsmak på hva Mini skal lansere i 2019.