-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Forsmak på elbil fra Mini
Mini gir oss et første innblikk i en elektrisk fremtid når de viser sitt Electric Concept på bilutstillingen i Frankfurt om et par uker.
Mini har alltid vært kjent for sine sporty og urbane kjøreegenskaper. Det er en arv som forplikter, men også lover godt for den kommende elbilen.
– Den ikoniske designen, den frekke sporty looken og ikke minst gokart-følelsen bak rattet som mange elsker Mini for, er en del av oppskriften også i elbilen som skal på markedet i 2019, lover Marius Tegneby, kommunikasjonsdirektør i BMW Group Norge.
Det er snart ti år siden Mini lanserte sitt første elektriske konsept, Mini E, og BilNorge var blant de første medier som kjørte bilen.
Modellen ble i sin tid produsert i 600 eksemplarer, og ble brukt for å samle den kunnskapen man trengte for å produsere en komplett elektrisk bil.
Denne kunnskapen la grunnlaget for utviklingen av BMW i3 som har vært BMWs norske bestselger de siste årene og som hittil i år er Norges mest solgte elbil.
Konseptbilen er basert på tredørsutgaven av Mini, men vi kan nok regne med at produksjonsutgaven får sitt eget formspråk.
Dessuten vil BMW utnytte all kunnskap de har tilegnet seg gjennom i-modellene til å redusere vekt og oppnå maksimal rekkevidde.