-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Slutt på avgiftsfri Tesla
Regjeringen foreslår å legge engangsavgift på de tyngste elbilene. I første omgang vil den ramme Teslas modeller.

Når Teslas folkelige Model 3 en gang i fremtiden kommer til Norge, vil den fortsatt være blottet for engangsavgifter.
Dagens modeller, S og X, vil derimot bli ilagt avgifter dersom regjeringens forslag til statsbudsjett vedtas.
For en Model S med minste batteripakke utgjør avgiften 9.371 kroner, mens den for toppmodellen P100 Performance med lengst rekkevidde og mest effekt utgjør kr 24.020.
For Teslas store SUV – Model X – blir avgiftspåslaget vesentlig større. Her snakker vi drøye 70.000 kroner for samtlige modeller med unntak av Performance-utgavene som får nesten 100.000 kroner i engangsavgift.
Dette er biler som koster over 1,2-millioner kroner, så kundene tåler kanskje et påslag på noen prosent ekstra?
Se hvordan de foreslåtte avgiftene slår ut for alle nye biler som selges i Norge