-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny CR-V – endelig til Europa
I Genève debuterer en av verdens mest solgte SUV-er i helt ny innpakning. En god nyhet for Norge er at den også blir hybrid, men først i 2019.
Vi har allerede skrevet om CR-V i et par omganger – først da den debuterte i amerikansk utførelse, og deretter da den entret det australske markedet.
Men nå står altså endelig Europa for tur – lanseringen skjer i Genève til uken.
CR-V har ligget øverst på statistikken over verdens mest solgte SUV-er i en årrekke, men i fjor ble den passert av Toyota RAV4.
Smalere A-stolper, aerodynamiske støtfangere og deksler under motor og gulv skal sørge for en av de mest aerodynamisk effektive biler i klassen. Fronten er typisk moderne Honda, ikke ulikt nye Civic, men litt mindre ekstrem som seg hør og bør for en SUV.
Nye CR-V har vokst sammenlignet med sin forgjenger, og en strukket akselavstand sørger for vesentlig mer innvendig plass. I tillegg er bagasjerommet dypere med lengre lasteplass, og har et todelt gulv.
For første gang tilbyr utgaven med bensinmotor muligheten for syv seter. Bensinmotoren er en 1,5-liter med turbo som kan kombineres med sekstrinns manuell eller CVT automatgirkasse.
Nytt for Europa er også en hybridutgave med 2,0-liters bensinmotor og to elmotorer. Begge motorer har forhjulsdrift som standard, men kan også leveres med drift på alle fire. Foreløpig nevnes ikke dieselmotorer, så kanskje det ikke blir tilgjengelig i nye CR-V.
For å bedre terrengegenskapene er bakkeklaringen økt med 38 mm for alle varianter, til 208 mm for modellen med bensinmotor og firehjulsdrift.
Levringen av nye CR-V med bensinmotor starter til høsten, mens hybridutgaven følger tidlig 2019.