-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Stopp 2 for Taycan
På sin reise over tre kontinenter har Taycan i helgen vært i aksjon på Goodwood.
Porsche Triple Demo Run startet i Kina forrige uke, og denne helgen var det Goodwood Festival of Speed som sto på agendaen. Her var bilen utsmykket med et unionsflagg i litt uvanlige farger på taket.
Denne helgen ble prototypen kjørt av den meritterte racerføreren Mark Webber som siden 2016 har vært Porsche-ambassadør, noe som blant annet har ført ham til Rudskogen.
– Kraften i Taycan er helt rå, sier den tidligere Formel 1-føreren.
– Jeg var med på Goodwood i en Porsche 911 GT2 RS for to år siden, så jeg vet at denne banen dreier seg om kraft og grep. Men selv for en erfaren racerfører som meg er det fantastisk hvordan Taycan – selv om den fortsatt er en prototyp – akselererer fra start og ut av svingene, sier Webber.
Taycan skal presenteres offentlig i september, mens markedslanseringen skjer på tampen av året.
Som det høver seg for en Porsche er utviklingsmålene for den firehjulsdrevne Taycan med over 600 hestekrefter at den skal være morsom å kjøre på bane samtidig som den egner seg for hverdagsbruk.
Bilens 800 volts arkitektur muliggjør ekstremt hurtig lading av bilens batteripakke som får en kapasitet på rundt 90 kWt. Du finner spionbilder med mer informasjon om bilen her.