-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Mercury Montego: 500-bror
Mens 500-navnet er nytt for Ford, velger Mercury et gammelt modellnavn når de skal døpe sin utgave av Fords nye mellomklassesedan. Montego har vært med oss siden slutten av 60-tallet. Spør du meg er Monterey et finere navn, men dette skal jo være en mellomklassebil.
Men nå er det åpenbart noen nye ambisjoner på gang med Montego-modellen. Siden det er Ford-filialens første virkelig nye modell på 25 år, er den viktig fordi den er spydspissen i en offensiv som åpenbart har til hensikt å holde merket i live, og ikke la Mercury følge Oldsmobile til bilhistoriens enorme hogger.
Derfor vil markedsføringen peke litt mer oppover enn for Ford-utgaven. For eksempel regner man med en mye høyere andel firehjulsdrivere. Opp til en tredel av Montegoene kommer til å bli utstyrt med det, tror Phil Kurrie, Mercury-sjefen. Bedre frontlys, LED-utstyrte baklys og spesielle eksteriørfarger er også med på å plassere modellen et hakk over storebror.
Og selvfølgelig får den fossegrillen til Mercury. Det er nok den du må se etter for virkelig å kunne avgjøre hvem som er hvem. Og siden den er enda tydeligere på Mountaineer er det nok fremdeles denne SUVen som forblir storselgeren (stor?) fra Mercury også i tiden som kommer.