-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Renault 4 vil være på plass etter sommerferien
Retroinspirert perle fra 271.980 kroner
Når sommer går mot høst stiller Renault med fire nullutslippsbiler i det norske modellprogrammet. Nyheten Renault 4 prises fra 271.980 kroner og de første bilene vil være på plass rundt 1. september.
Allerede på eCarExpo i februar var det mulig å bli kjent med den gjenoppståtte, klart historieinspirerte og nå utslippsfrie versjonen av Renault 4.
Det skjer drøyt 30 år etter at den franske bilprodusenten pauset selskapets mest suksessrike modell, som ble solgt i mer enn åtte millioner eksemplarer og sånn sett hører til i den engere krets av verdens mest etterspurte bilmodeller.
Nå er prisene sluppet på nye R4. Rimeligste variant med 40 kWt batteripakke, 120 hk motor og drøyt 300 km rekkevidde prises fra 271.980 kroner.
Målt mot 20 cm kortere og teknisk identiske Renault 5, legges prisen på alle varianter akkurat 30.000 kroner høyere.
Dette er prisene:
- Evolution (120 hk/40kWt): 271.980 kroner.
- Tekno (150 hk/52 kWt): 321.980 kroner.
- Iconic (150 hk/52 kWt): 341.980 kroner.
Canvas soltak til Tekno og Iconic: 20.000 kroner.
Men glem innstegsmodellen.
Slike selger alltid dårlig i Norge. Roger Andersen, PR- og markedssjef i det nystartede importselskapet RN Nordic, er aldri i tvil om at rekkevidde og motoreffekt trumfer lav pris.
Han mener volumet i år helt klart vil handle om innpakkingen Tekno og Iconic, som bare tas til Norge med 150 hk motor og 52 kWt batteripakke som løfter rekkevidden til drøyt 400 km.
Derfor tas kun én variant til landet med den minste batteripakken.
4,14 meter lange og 1,80 meter brede R4 er B-klasse SUV-en som deler AmpR small-plattformen med R5, men også Nissan Micra, som du kunne lese om på BilNorge i går.

I 2026 gjenoppstår også lille Twingo på samme forhjulsdrevne lest.
Firehulsdrift?
Renault er ikke akkurat kjent for å spre om seg med firehjulsdrevne modeller, men ropet fra Norge og flere andre land nord for Alpene om viktigheten av drift på alle hjul er i det minste oppfattet og ser nå ut til å kunne bli hørt etter at Renault forleden viste R4 Savane 4x4 konsept på Roland-Garros.